So long, offentligt bloggande

Det är mycket som händer inuti och utanför. För en månad sedan föddes Jonathan och det första världen hörde av honom var en sockersöt hostning. Nu är vi fyra i familjen och nästa år är planen att vi ska flytta in i vårt nya hus.

Men jag ska inte skriva mer om det. Jag har som ni märker faktiskt inte alls bloggat på sistone. Däremot har jag skrivit dagbok i mitt huvud. Jag ska börja skriva ut den ur mitt huvud snart också. Det passar faktiskt mycket bättre när syftet är att behålla sansen och uttrycka mig, för då finns det liksom ingen hejd på vad som kan knappras fram på de här tangenterna. Om du vågar säga till mig att du vill läsa min dagbok, mejla mig gärna på sofia.m.franzen@gmail.com. Vi kanske kan läsa varandras? I så fall får du skicka ett smakprov så får vi se om det matchar min dagboks smaskighet.

Ta hand om er allihopa!

 

Kommentera:

