Min kandidatuppsats

Äntligen är uppsatsen färdigställd, inlämnad och tillfredsställande betygsatt. Så himla skönt! Jag fick skriva om i princip hela uppsatsen efter testopponeringen i maj. På begäran kan den som vill läsa den eller ladda ner den nedan. Kommentera gärna!

Nu ska jag ägna mig åt andra saker, som t ex mitt liv. Kanske jag hinner ägna mig åt att blogga lite mer också, men just nu har jag faktiskt liksom ingen lust. Det är sommar och vi har semester, vilket känns så bra för hela familjen. Sedan håller jag på med en del annat som tar en del tid :)

Ni tappra läsare får ha det så bra tills vidare!

3 thoughts on “Min kandidatuppsats

    • Tack Hanna! :) Dock blir det inte så slappt framöver, för jag kom in på programmet i Stockholm! :D vi ska flytta och allt… Men det blir nog bra i slutändan :P kram!

Kommentera:

