Provet klart

Nu har jag gjort bort provet och sitter på flygbussen till Arlanda. Det var väldigt nervöst hela tiden, förutom när jag på slutet bara var arg över att det var så stressigt. Klockan är aldrig min vän under prov och som vanligt fick jag chansa på ett antal frågor bara för att jag inte hann tänka klart. Jag fick reda på resultatet direkt och jag är hyfsat nöjd. Jag fick ungefär samma totala poäng som jag hade fått på övningsproven, fastän matten gick snäppet bättre och språkdelen gick lite sämre än förut.

Jag är så himla less nu. Eftersmaken av allt hetsigt plugg sitter fortfarande i, så jag kan inte riktigt glädjas än. Dessutom vet jag ju inte hur långt jag kommer på min poäng. Kommer jag att komma in på programmet jag ska söka? Det vet jag först efter den 15 april när alla har sökt.

Dock var det trevligt att shoppa lite i går på Kista Galleria. Jag inhandlade middag på Little India, kläder på Monki och mat på ICA. Oavsett hur långt jag kommer på provresultatet har jag ett tröstpris: de fina 80-talsinspirerade paltorna från Monkis värld :)

Nu ska det bli underbart att få träffa sötisarna igen och äntligen få komma hem!

20130320-152034.jpg

20130320-152130.jpg

20130320-152229.jpg

2 thoughts on “Provet klart

  1. Hoppas det gick bra. Kista galleria är mäktig. Bodde där i närheten på en jobbresa och for på gallerian och strosade. Shoppingfreak som man är slutade det med middag på o’learys och inget mer. :)

    • Tack, det gick som sagt hyfsat. Någonstans kring den 70:e percentilen. Sedan vet man ju aldrig vilka muppar man har att tävla mot :) Jaså, du har också varit där. Lite större än gallerian i stan. :)

Kommentera:

